Corvinus T-kar HÖK

Érdekel a Corvinus? Érdekelnek a társadalomtudományok? Tudni akarod, hogy mi az a Hallgatói Önkormányzat? Hallgató vagy? Felvételiznél? Érdekel a munkánk? Minden kérdésedre választ kaphatsz itt.



Ha bármilyen kérdésed van, írj egy e-mailt a ttkhok@bcehok.hu e-mail címre! Ha kifejezetten oktatással kapcsolatos kérdésed lenne, azt az oktatas@bcehok.hu e-mail címre küldd, és 1-3 napon belül válaszolni fogunk.



Rendezvénynapló



T-kari csiripek (Twitter)

Címkék

1956 (1) 2010 (2) abszolutórium (1) adó (1) aegee (1) áf (4) africafé (1) aiesec (2) alakuló (1) alapképzés (1) alapszak (3) alaptámogatás (1) állami számvevőszék (1) alma (1) american corner (1) amerika (1) amnesty international (1) ámokfutók (1) andorka rudolf terem (1) animal cannibals (1) árvíz (4) ász (1) átláthatóság (23) aula (4) avatás (1) bajnai gordon (1) balázs (1) baló györgy (1) bce (14) beiratkozás (1) beszámoló (22) bevonó tábor (3) bibó istván szakkollégium (1) bicikli (3) biciklitárolók (1) bkf (1) bme (3) bolognai folyamat (1) bombariadó (1) börze (1) btk (1) budai campus (2) budapest (1) buli (19) cafebabel (1) ccusa (1) celeb kemping (1) cen (1) cens (1) ceu (4) cid (1) civil szervezet (1) ckke (3) common sense society (1) cooltúra (2) corvinus (39) corvinusoffline (1) corvinus informatikus diákkör (1) corvinus szaknyelvi vizsgaközpont (2) covinus (1) cpe (1) csernus imre (1) czuczorkocka (1) debrecen (1) diákjóléti bizottság (3) diákszervezet (25) diákszervezetek (2) diáktanácsadó központ (6) díj (1) diploma (1) diplomata (1) djb (4) doktori iskola (11) drog (1) drogpolitika (1) dr racz józsef (1) dr tálas péter (1) dtk (1) dumaszínház (1) duna (1) dunatv (1) edjb (1) educatio (4) effemine (2) efott (1) egészség (1) egyetem (1) ehök (5) ekb (2) elektronikus index (5) előadás (38) elte (12) energiakontakt (1) energiapolitika (1) ensz (2) ensz modell (2) es (1) esélyegyenlőség (1) esszé (1) és kommunikációelméleti intézet (1) eu (4) európai (1) evk (5) évkönyv (3) evk tavaszi napok (1) e index (4) fekete dávid (1) felező (2) felezőbál (1) felező bál (8) felsőoktatás (3) felsőoktatási (2) felsőoktatási törvény (1) felvételi (9) fesztivál (1) filmvetítés (4) fogadóóra (1) fogasház (1) forgács attila (1) fórum (3) fotó (2) fotókiállítás (1) gender (4) gergios papandreou (1) giro szasz andras (1) gólya (1) gólyák (1) gólyatábor (3) görög ibolya (1) grotius (1) gyakorlat (3) gyakorlati diplomácia társasága (1) gyakornok (3) gyakornoki (2) gydt (1) gyea (1) habilitáció (1) hakösz (3) hallgatói tudományos tanács (2) halvel (1) hik (1) hírek (2) hoa (1) hök (119) honlap (3) höok (4) htjsz (3) htt (1) idegennyelvi oktato es kutato kozpont (1) index (2) india (1) információs est (2) input konferencia (1) interjú (1) intezet (1) intézet (1) iok (1) iroda (1) irodalmi est (1) iszlám (1) jános (1) játékelmélet (1) jegyzet (1) jegyzettámogatás (3) jeszenszky géza (2) józsef (1) kapcsolatok (1) karácsony (1) karácsony gergely (1) kari (1) kari napok (15) kari tanács (4) karrier (1) karrier iroda (2) kártya (1) katasztrófa (1) kek (1) kék pont (1) kérdés (1) kérdőív (5) kérelem (1) kiadó (1) kik (3) kinizsi (1) kirándulás (1) kitekintő (1) kkar (1) kkdk (1) köb (2) kollégium (3) költözés (1) költségvetés (3) komárom (1) komm7 (1) kommunikáció (6) kommunikációs iroda (2) kommunikáció médiatudomány (9) koncz katalin (1) konferencia (14) könyv (1) könyvbemutató (5) könyvtár (7) konzultáció (3) kovács árpád (1) közéleti (1) közgáz (68) közgazdász (1) közgáz campus (2) közgáz keresztény diákkör (2) központi könyvtár (2) központja (1) köztársasági ösztöndíj (2) kreditelhagyási (1) ktb (1) külföldi részképzés támogatása (1) különeljárási (1) kultúra (2) külügy (3) külügyminiszter (1) kutatások (1) kutatóegyetem (1) ladányi jános (1) lakner zoltan (1) lehet mas a politika (1) lemondás (1) lénárt éva (3) lifejune (1) lopás (1) mafe (2) magashegyi underground (1) magatartástudomány (1) magyar (1) magyary zoltán emlékkonferencia (1) magyary zoltán szakkolégium (1) magyary zoltán szakkollégium (1) magyar külügyi intézet (1) magyar public relations szövetség (1) magyar szociológia társaság (1) magyar televízió (1) magyar tudományos akadémia (1) major csilla (2) marketing (1) mátay kata (1) mater (1) mcc (1) media (2) média (2) meghívó (1) meh (1) mentorprogram (1) mesterszak (6) millenáris (1) miskolc (1) mobilitás (1) mobilitas (1) moldova (1) moot (1) move (1) mozi (1) mszt (1) mta (5) mtv (1) műhely (2) nagy beáta (1) napló (1) naptár (1) negotiation (1) nemzetközi (4) nemzetközi iroda (1) nemzetközi kapcsolatok (14) nemzetközi tanulmányok (17) nemzetközi tanulmányok intézet (5) neptun (5) net agora (1) nyár (1) nyelvvizsga (3) nyilatkozat (1) nyíltnap (1) nyílt nap (4) nyilvánosság (19) öcsi (2) okm (1) oktatás (45) oktatáspolitika (1) oktatásszociológiai (1) omaa (1) omd (1) on (1) önkéntesség (1) operatív (1) ősz (1) ösztöndíj (9) otdk (1) pálinkás (1) pálinkás józsef (1) palotanegyed (1) pályázat (15) panasz (1) péter (1) phd (9) phe (1) piackutatás (1) pillar európa klub (1) politikai kommunikáció (1) politikatudomány (14) politikatudományi intézet (7) politológia (14) pólópályázat (1) prága (1) prevenció (1) program (4) projekt (1) pro universitate (1) pte (1) publikáció (1) ráday (2) rajk (1) rektor (1) rektori utasítás (1) rendezvény (133) sage (1) sárosi péter (1) segítség (1) selye (1) service (1) skála coop (1) socialnetwork (1) sport (2) sportfinanszírozás (1) spss (2) szak (1) szakdolgozat (7) szakkollégium (28) szakmai (1) szakmai gyakorlat (3) szakosztálya (1) szavazás (3) sze (1) széchenyi istván egyetem (1) széchenyi istván szakkollégium (12) szegedi tudomány egyetem (1) szemun (1) szenátus (3) szie (1) szimuláció (1) színház (1) szisz (6) szmr (3) szociális ösztöndíj (2) szociálpolitika (2) szociológia (18) szociológiai (1) szociológia és (2) szociológia és társadalompolitikai intézet (5) szocioreggeli (1) szoctám (1) szte (1) szti (1) szünet (1) tanács (1) tanár közgazdásztanár (1) tandíj (1) tandíjkedvezmény (1) tanév időbeosztása (1) tankönyv (1) tanterv (1) tanulmányi ösztöndíj (2) tanulmányok (1) tárgyfelvétel (3) tárgyújrafelvétel (1) társadalomelméleti (1) társadalomelméleti szakkollégium (13) társadalompolitikai intézet (1) társadalomtudományi piknik (1) társadalomtudományok (1) társaság (1) társaság a szabadságjogokért (1) tdk (3) tek (16) téli tábor (1) testnevelés (1) the (1) thomas zittal (1) tisztújítás (1) tkacsa (5) tkar (149) török gábor (3) törvény (1) triptrotting (1) ttk (3) ttkhok (1) ttkhök (12) tuf (2) tvsz (3) t kari dékáni hivatal (1) ufo (1) új épület (1) ülés (3) unavailable (1) unió (1) usa (1) usc (1) utilapu (1) vakáció (1) választások (2) választmányi (20) végzős gyűrű (1) verseny (5) vetélkedő (2) video (2) vizsgaidőszak (2) vodafone (1) vonalkódos (1) vörösiszap (1) wallerstein (2) youth (1) zmne (2) társadalompolitika intézet (1) Címkefelhő

Kommentek

Ismét eltelt egy hónap. Ígéretünkhöz híven tagjaink és megbízottjaink elkészítették szokásos, havi "bevallásukat" és beszámolóikat, amelyeket itt olvashattok el.

Mielőtt azonban ezeket elolvasnátok, a Corvinus hét karának Hallgatói Önkormányzatai közül elsőként a T-kari HÖK hozza nyilvánosságra a költségvetését. A március 3-án elfogadott költségvetést elérhetitek ITT.

A beszámolók pedig tagonként a lapozás után olvashatók.

Bakonyi Réka
Ebben a hónapban főként a rendezvény munkacsoportban tevékenykedtem. A Jeges Esten beléptető voltam, majd a Felezőre koncentráltam. Feltöltöttem tartalommal a Felező Bál és a rendezvényes honlapunkat, emellett a Közgazdászba is írtam cikket. Felelős voltam a Felező pólópályázatának lebonyolításáért, emellett a báli meghívók elkészítéséért és a tiszteletjegyek kiosztásáért is. Árultam jegyet, plakátoltam, repianyagokat osztottam - ahol tudtam segítettem. A bál dekorációjának elkészítése és kitalálása is az egyik fő feladatom volt. Részt vettem egy választmányin és egy Kari Tanácson a hónapban. Folyamatosan intéztem a végzősgyűrűvel kapcsolatos teendőket, az évkönyv további munkálatairól is egyeztettem. Segítettem az új titkárnő munkába állását. Megbeszéléseket kezdeményeztem a Campus vitatott helyzetének rendezésére, ami ha közvetve is talán, de eredményesen zárult.

Bodnár Krisztián Ferenc
Február kicsit olyan volt, mint a vizsgaidőszak: aránylag kevés tevékenység a HÖK-ben. Nem volt igazi munkacsoportokhoz köthető munka a Campuson, csak a Felező Bálhoz kapcsolódó szervezési munkák. Ezekből én annyiban vettem ki a részemet, hogy voltam jegyet árusítani. (A Jeges Esten is asszisztáltam egy kicsit.) A karon részt vettem a választmányi ülésünkön és a Kari Tanácson. Fogadóóráim időpontjaiban elérhető voltam az irodában – ahogy sokszor máskor is. Egyetemi szinten sok feladattal most nem járt az alelnökség. Volt egy Szenátus és egy EHÖK választmányi ülés, mindkettőn végig ott voltam. Szenátuson megszavaztam legfontosabbak közt az elektronikus indexet lehetővé tévő szabályzat módosításokat és a KKI felülvizsgálatát. Folyamatban van az egyetemi hallgatói kutatás is, sajnos az egyeztetések a bombariadók miatt pont elmaradtak, de a kérdőívvel sem sikerült a kellő ütemben haladnom. Volt még egy EHÖK-szintű megbeszélés az elkövetkezendő munkákról meg az eddigi történésekkel kapcsolatban. Egyébként minden elhangzott a későbbi ülésen is. Itt külön a T-kart képviseltem, ahogy az elektronikus tananyaggal kapcsolatos későbbi megbeszélésen is.

Dobosi Blanka
Rendezvényeket szerveztem: Jeges Est, Vizsgatemető, Felező Bál.  Szerintem jók lettek.

Dobroczki Ádám
2010 februárjában leginkább a karon végeztem közéleti tevékenységet. Megjelentem egy határozatképes és egy határozatképtelen választmányi ülésen, melyeken a már megszokott módon konstruktív hozzászólásokkal segítettem a Választmány munkáját. Az eddigiekhez hasonlóan folyamatosan karbantartottam a kari online kommunikációs felületeket, folyamatosan frissítettem a kari blogot. A Közgáz Campus HÖK honlapon a T-karra vonatkozó részeket Major Csillával közösen frissítettük. A mesterszakos gólyatábor projekt keretében Rékával, Marosi Gergővel közösen egy informális megbeszélés keretében lefektettük a tábor alapjait, a fő irányokat, illetve egy kérdőívet is elkészítettem Csillával, melyet a hallgatók online tudtak kitölteni. Részt vettem a február 8-i Kari Tanácson is, melyen többek között a kommédia mesterszakos hallgatók szakirányait fogadtuk el, illetve az elektronikus index bevezetését is támogattuk. A kari szinten előírt fogadóórákat megtartottam előzetes egyeztetések alapján, illetve a kollégiumban az érdeklődő hallgatótársaim kérdéseire is igyekeztem választ adni. A vizsgatemető buli kommunikációjában is részt vettem, a Ráday kollégiumban kiküldettem a felhívás,t illetve a Facebook-on a már megszokott módon kezeltem a rendezvényt (ez utóbbi kettőt a Felező Bál esetében is megtettem). A Közgáz Felező Bál előkészületeibe is besegítettem, a kevésbé népszerűnek számító C épület olykor fagyos aulájában árultam jegyeket, egyeztettem a DJB-vel a korábbi zárásról, a Bálon a felező hallgatók pezsgős fogadásának előkészítésében is segítettem, illetve Csillával közösen körberagasztgattuk a főépület falait irányítótáblákkal. Kovács Zsolt, EHÖK-elnök felkérésére megjelentem az EHÖK Kabinetjének ülésére, mint a kommunikációs referensi poszt várományosa.

Fekete Dávid
Február 9-én részt vettem a választmányi ülésen, melyen jegyzőkönyvet vezettem, s azt a Választmány tagjai rövid időn belül meg is kapták elektronikus formában. A Nemzetközi Tanulmányok Intézetben egyeztetést folytattunk a jövő évi MA operatív tantervekről, melyről a választmányi ülésen tájékoztattam a jelenlévőket. Februárban két alkalommal tartottam fogadóórát.

Juhász Ádám
A januári uborkaszezon után egy pörgős februárt tudhatok magam mögött, úgy gondolom ez a hónap abszolút a rendezvényszervezésről szólt. Kari és gazdasági alelnöki kötelezettségeim mellett e munkacsoportban dolgoztam a legtöbbet: a tavaszi szemeszter első hetében az ÖCSI-vel karöltve szerveztük meg a Westend Jégteraszon a Közgáz Jeges estet, ezzel párhuzamosan a Living Roomban megrendezésre kerülő Vizsgatemető reklámozásában segédkeztem, majd a bulin beléptettem. Felező Bál - egész hónapot lefedő tevékenység: a bált megelőző hetekben én feleltem a jegyárusításért, a bálhoz kapcsolódó engedélyeket intéztem az Egyetem hivatalos szerveinél (campus-igazgató, helységgazdálkodási iroda, üzemeltetés, biztonságiak), ezen kívül plakátoztam, szórólapoztam, molinót pakoltam. A bálon az est „házigazdájaként” dolgoztam, valamint a backstage-ben a zenekarokkal foglalkoztam, ezt követően levezetésként takarítottunk. Ezek mellett egy külső céggel folytattam megbeszélést egy hallgatókat érintő szolgáltatással kapcsolatban, amelyről később a Campus Tanáccsal, majd a BCE Szolgáltató Nonprofit Kft.-vel egyeztettem.

Juhász Zsombor
Ebben a hónapban is tevékenyen segítettem a Választmány munkáját. Részt vettem a Kari Tanács és a választmányi ülésén. Ellátva újonnan kapott személyzeti referensi teendőimet, elkezdtem a levelezőrendszerek frissítését. A campus-igazgatóval való egyeztetések során a Választmány hatékonyabb működése érdekében történtek előrelépések. Ennek során több programot tervezünk, és kezdtem meg ezek szervezését. A Felező Bál szervezéséből is próbáltam kivenni a részemet, mind a jegyárusítás ideje alatt, mind a bál napján a dekorációs feladatokból. Emellett az irodában a munkaidőn kívül fogadtam a hallgatókat.

Kiss Dávid
Februárban is elláttam elnöki feladataimat: koordináltam a Választmányt, képviseltem a kari HÖK-öt az EHÖK-ben, a Szenátusban, a Kari Tanácson és a Campus Tanácsban. Egyeztetéseket folytattam a kari vezetéssel, a Dékáni Hivatallal és a Tanulmányi Osztállyal, melyek során többek között megkezdtük a diplomaosztó-projekt előkészítését. A hónapban két választmányi ülést vezettem le. Fogadóóráimat hetente két alkalommal tartottam az irodában, ahol rendszeresen megfordultam, segítettem az éppen folyó munkát. A készre szerkesztett, ellenőrzött beltartalmú zsebnaptárakat megrendeltem, a szerződéseket a többi Campus felé is továbbítottam. Telefonon és e-mailben rendszeresen egyeztettem a nyomdával, a szállítmányt átvettem, gondoskodtam annak felkerüléséről az irodába. A Felező Bál szervezéséből jegyárusítóként vettem ki a részem, összesen három alkalommal. A bálon az ELTE BTK HÖK elnökét fogadtam, körbevezettem. Helyiséggazdálkodási referensként intéztem a Campus HÖK teremfoglalásait.

Lénárt Éva
Februárban alapvetően a campus rendszer reformján munkálkodtam, ezen túl, ahol tudtam, segítettem a Felező szervezésében, de a diákszervezeti ügyekkel kapcsolatos egyeztetésekre és az ülés anyagainak előkészítésére több időt kellett fordítanom. Az EHÖK-ben az Alapszabály-módosítás, a BCE Szolgáltató Nonprofit Kft.-vel kötendő szerződés és az EHÖK-alelnökség kérdésével foglalkoztam. Elkezdtem szervezni a Prágai Tavasz nevű kirándulást, tárgyaltam a Kitekintő internetes folyóirat vezetőjével, akikkel mindenképp érdemes tovább munkálkodni a szakmai együttműködésen, gyakornoki helyek kapcsán is. A Kari Napok ügyében a társadalomtudományi területekben érintett diákszervezetekkel már felvettem a kapcsolatot, ahogy az első végzett nemzetközis évfolyam egy oszlopos tagjával is (ALUMNI projekt, előadások, tapasztalat- és információcsere, kirándulás).

Major Csilla Pálma
Februárban alapvetően a vizsgaidőszakban leállt projektek felpörgetésével foglalkoztam, mint pl. a mesterszakosok gólyatábora. Részt vettem a február 8-i Kari Tanácson és mindkét választmányi ülésünkön. Kezdeményeztem a kari dokumentumkezelési szabályozás megalkotását és konstruktívan hozzájárultam a KÖB-höz kötődő területek megreformálásához is. A kari HÖK-kommunikáció kialakításán dolgoztam Dobroczki Ádámmal, illetve a megújult HÖK-ös honlap körüli teendőket láttam el. Intézeti delegáltként a tavaszi programok előkészítésével foglalatoskodtam, valamint, mint a legtöbb HÖK-ös ilyenkor, a Felező Bál előkészületeiben vettem részt.

Méhes Csaba
Február 16-án részt vettem a választmányi ülésen, amelyen kineveztek megbízottnak. Ezt követően igyekeztem kivenni a részem a Felező Bál körüli teendőkből, szórólapoztam, jegyet árultam, segítettem a dekorációs munkálatokban és a bálon beléptetést vállaltam.

Molnár Csaba
A február havi HÖK-ös tevékenységem saját hibámból és elfoglaltságaim miatt – leszámítva a fogadóórákat, köztük az egyet, amikor még hallgató is megtalált – érdemleges eredménnyel nem járt.

Németh Dóra
Februárban folytattam a CorvinOffline koordinátori munkát, valamint tárgyaltam Forgách tanár úrral az MA-tantervről, valamint a tervben levő Koomunikációs Egyesület megalapításáról.

Németh Gábor
Február hónapban részt vettem a 9-i választmányi ülésen, rendszeresen bent voltam az irodában, segítettem a napi teendőkben. A Felező Bál előkészítésében is részt vettem, többször árultam belépőjegyet.

Szekeres Norbert
Februárban a vizsgaidőszak után újra elkezdtük a rádió projekt szervezését. A korábbi rádió helyéről szóló szóbeli megegyezéseket írásos formában próbáltam beszerezni több-kevesebb sikerrel, hogy tovább tudjunk lépni. Ugyanis amíg nincs engedély még csak a tervezett rádió stúdióba sem engednek be. A helyzet persze nehezebb mint gondoltam, szóval az engedélyeztetés még jelenleg is folyamatban van, többek között a terem átalakításának kérelme is. Továbbá részt vettem a Felező Bál vendéglátó szervezésében is. A koktél részleget terveztem meg majd mixerként dolgoztam. Februárban három fogadóórát tartottam, részt vettem a Kari Tanácson és a hónap elején a választmányi ülésen is.

Tóth Bálint
Februárban nem voltam túl aktív, márciusban igyekszem pótolni.

Címkék: beszámoló költségvetés nyilvánosság hök átláthatóság tkar

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corvinustkar.blog.hu/api/trackback/id/tr11815306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása