Corvinus T-kar HÖK

Érdekel a Corvinus? Érdekelnek a társadalomtudományok? Tudni akarod, hogy mi az a Hallgatói Önkormányzat? Hallgató vagy? Felvételiznél? Érdekel a munkánk? Minden kérdésedre választ kaphatsz itt.



Ha bármilyen kérdésed van, írj egy e-mailt a ttkhok@bcehok.hu e-mail címre! Ha kifejezetten oktatással kapcsolatos kérdésed lenne, azt az oktatas@bcehok.hu e-mail címre küldd, és 1-3 napon belül válaszolni fogunk.



Rendezvénynapló



T-kari csiripek (Twitter)

Címkék

1956 (1) 2010 (2) abszolutórium (1) adó (1) aegee (1) áf (4) africafé (1) aiesec (2) alakuló (1) alapképzés (1) alapszak (3) alaptámogatás (1) állami számvevőszék (1) alma (1) american corner (1) amerika (1) amnesty international (1) ámokfutók (1) andorka rudolf terem (1) animal cannibals (1) árvíz (4) ász (1) átláthatóság (23) aula (4) avatás (1) bajnai gordon (1) balázs (1) baló györgy (1) bce (14) beiratkozás (1) beszámoló (22) bevonó tábor (3) bibó istván szakkollégium (1) bicikli (3) biciklitárolók (1) bkf (1) bme (3) bolognai folyamat (1) bombariadó (1) börze (1) btk (1) budai campus (2) budapest (1) buli (19) cafebabel (1) ccusa (1) celeb kemping (1) cen (1) cens (1) ceu (4) cid (1) civil szervezet (1) ckke (3) common sense society (1) cooltúra (2) corvinus (39) corvinusoffline (1) corvinus informatikus diákkör (1) corvinus szaknyelvi vizsgaközpont (2) covinus (1) cpe (1) csernus imre (1) czuczorkocka (1) debrecen (1) diákjóléti bizottság (3) diákszervezet (25) diákszervezetek (2) diáktanácsadó központ (6) díj (1) diploma (1) diplomata (1) djb (4) doktori iskola (11) drog (1) drogpolitika (1) dr racz józsef (1) dr tálas péter (1) dtk (1) dumaszínház (1) duna (1) dunatv (1) edjb (1) educatio (4) effemine (2) efott (1) egészség (1) egyetem (1) ehök (5) ekb (2) elektronikus index (5) előadás (38) elte (12) energiakontakt (1) energiapolitika (1) ensz (2) ensz modell (2) es (1) esélyegyenlőség (1) esszé (1) és kommunikációelméleti intézet (1) eu (4) európai (1) evk (5) évkönyv (3) evk tavaszi napok (1) e index (4) fekete dávid (1) felező (2) felezőbál (1) felező bál (8) felsőoktatás (3) felsőoktatási (2) felsőoktatási törvény (1) felvételi (9) fesztivál (1) filmvetítés (4) fogadóóra (1) fogasház (1) forgács attila (1) fórum (3) fotó (2) fotókiállítás (1) gender (4) gergios papandreou (1) giro szasz andras (1) gólya (1) gólyák (1) gólyatábor (3) görög ibolya (1) grotius (1) gyakorlat (3) gyakorlati diplomácia társasága (1) gyakornok (3) gyakornoki (2) gydt (1) gyea (1) habilitáció (1) hakösz (3) hallgatói tudományos tanács (2) halvel (1) hik (1) hírek (2) hoa (1) hök (119) honlap (3) höok (4) htjsz (3) htt (1) idegennyelvi oktato es kutato kozpont (1) index (2) india (1) információs est (2) input konferencia (1) interjú (1) intézet (1) intezet (1) iok (1) iroda (1) irodalmi est (1) iszlám (1) jános (1) játékelmélet (1) jegyzet (1) jegyzettámogatás (3) jeszenszky géza (2) józsef (1) kapcsolatok (1) karácsony (1) karácsony gergely (1) kari (1) kari napok (15) kari tanács (4) karrier (1) karrier iroda (2) kártya (1) katasztrófa (1) kek (1) kék pont (1) kérdés (1) kérdőív (5) kérelem (1) kiadó (1) kik (3) kinizsi (1) kirándulás (1) kitekintő (1) kkar (1) kkdk (1) köb (2) kollégium (3) költözés (1) költségvetés (3) komárom (1) komm7 (1) kommunikáció (6) kommunikációs iroda (2) kommunikáció médiatudomány (9) koncz katalin (1) konferencia (14) könyv (1) könyvbemutató (5) könyvtár (7) konzultáció (3) kovács árpád (1) közéleti (1) közgáz (68) közgazdász (1) közgáz campus (2) közgáz keresztény diákkör (2) központi könyvtár (2) központja (1) köztársasági ösztöndíj (2) kreditelhagyási (1) ktb (1) külföldi részképzés támogatása (1) különeljárási (1) kultúra (2) külügy (3) külügyminiszter (1) kutatások (1) kutatóegyetem (1) ladányi jános (1) lakner zoltan (1) lehet mas a politika (1) lemondás (1) lénárt éva (3) lifejune (1) lopás (1) mafe (2) magashegyi underground (1) magatartástudomány (1) magyar (1) magyary zoltán emlékkonferencia (1) magyary zoltán szakkolégium (1) magyary zoltán szakkollégium (1) magyar külügyi intézet (1) magyar public relations szövetség (1) magyar szociológia társaság (1) magyar televízió (1) magyar tudományos akadémia (1) major csilla (2) marketing (1) mátay kata (1) mater (1) mcc (1) media (2) média (2) meghívó (1) meh (1) mentorprogram (1) mesterszak (6) millenáris (1) miskolc (1) mobilitas (1) mobilitás (1) moldova (1) moot (1) move (1) mozi (1) mszt (1) mta (5) mtv (1) műhely (2) nagy beáta (1) napló (1) naptár (1) negotiation (1) nemzetközi (4) nemzetközi iroda (1) nemzetközi kapcsolatok (14) nemzetközi tanulmányok (17) nemzetközi tanulmányok intézet (5) neptun (5) net agora (1) nyár (1) nyelvvizsga (3) nyilatkozat (1) nyíltnap (1) nyílt nap (4) nyilvánosság (19) öcsi (2) okm (1) oktatás (45) oktatáspolitika (1) oktatásszociológiai (1) omaa (1) omd (1) on (1) önkéntesség (1) operatív (1) ősz (1) ösztöndíj (9) otdk (1) pálinkás (1) pálinkás józsef (1) palotanegyed (1) pályázat (15) panasz (1) péter (1) phd (9) phe (1) piackutatás (1) pillar európa klub (1) politikai kommunikáció (1) politikatudomány (14) politikatudományi intézet (7) politológia (14) pólópályázat (1) prága (1) prevenció (1) program (4) projekt (1) pro universitate (1) pte (1) publikáció (1) ráday (2) rajk (1) rektor (1) rektori utasítás (1) rendezvény (133) sage (1) sárosi péter (1) segítség (1) selye (1) service (1) skála coop (1) socialnetwork (1) sport (2) sportfinanszírozás (1) spss (2) szak (1) szakdolgozat (7) szakkollégium (28) szakmai (1) szakmai gyakorlat (3) szakosztálya (1) szavazás (3) sze (1) széchenyi istván egyetem (1) széchenyi istván szakkollégium (12) szegedi tudomány egyetem (1) szemun (1) szenátus (3) szie (1) szimuláció (1) színház (1) szisz (6) szmr (3) szociális ösztöndíj (2) szociálpolitika (2) szociológia (18) szociológiai (1) szociológia és (2) szociológia és társadalompolitikai intézet (5) szocioreggeli (1) szoctám (1) szte (1) szti (1) szünet (1) tanács (1) tanár közgazdásztanár (1) tandíj (1) tandíjkedvezmény (1) tanév időbeosztása (1) tankönyv (1) tanterv (1) tanulmányi ösztöndíj (2) tanulmányok (1) tárgyfelvétel (3) tárgyújrafelvétel (1) társadalomelméleti (1) társadalomelméleti szakkollégium (13) társadalompolitikai intézet (1) társadalomtudományi piknik (1) társadalomtudományok (1) társaság (1) társaság a szabadságjogokért (1) tdk (3) tek (16) téli tábor (1) testnevelés (1) the (1) thomas zittal (1) tisztújítás (1) tkacsa (5) tkar (149) török gábor (3) törvény (1) triptrotting (1) ttk (3) ttkhök (12) ttkhok (1) tuf (2) tvsz (3) t kari dékáni hivatal (1) ufo (1) új épület (1) ülés (3) unavailable (1) unió (1) usa (1) usc (1) utilapu (1) vakáció (1) választások (2) választmányi (20) végzős gyűrű (1) verseny (5) vetélkedő (2) video (2) vizsgaidőszak (2) vodafone (1) vonalkódos (1) vörösiszap (1) wallerstein (2) youth (1) zmne (2) társadalompolitika intézet (1) Címkefelhő

Kommentek

Március hónapban is elkészítették a kari választmány tagjai szokásos beszámolóikat, melyeket lapozás után olvashattok el.

Bakonyi Réka
A hónapban három sarkalatos pontra összpontosítottam a HÖK-ös tevékenységemet.
A T-kari Napok szervezésében az alapvető koncepció kidolgozásában, a pályázatok témájának kiválasztásában és a felhívás kivitelezésében vettem részt, előadókat kerestem meg, szórólapot készítettem és terjesztettem.

A CEN kapcsán a Kultúrsátor főszervezői feladatát vállaltam el, így itt a körvonalak kialakításán, programtervezésben, előzetes konzultációkon és fellépők leszervezésén munkálkodtam.

Emellett a CEN marketing munkacsoportjának feladataiba is bekapcsolódtam.
Az évkönyv utolsó fotózását igyekeztem minél jobban megszervezni, illetve T karosokat mobilizálni. Az évkönyv projekt további teendőit egyeztettem a többi karral, illetve a további munkálatokat készítettem elő. A gyűrűvel kapcsolatos szokásos rendelés, kifizetés, értesítés típusú feladataimat is elláttam.
Emellett természetesen jó úttörő módjára ahol tudtam, ott segítettem.

Bodnár Krisztián
A kari munka kötelező részein az elvártaknak megfelelően közreműködtem. A Kari Napok szervezéséből egyelőre csak a logó elkészítésével vettem ki a részem. (Remélem ezzel is spórolhattunk egy kis pénzt.) A campuson a külügyi és rendezvényszervezési területeken tevékenykedtem. Volt külügyi megbeszélés, azon részt vettem, kitaláltuk, mivel foglalkozzon a munkacsoport a következő időszakban. A CEN leendő sikeréhez az engedélyeztetési eljárással kapcsolatos know-how-val és az önkormányzati ügyintézéssel járultam hozzá. Az EHÖK-ben teljes gőzzel, de még az általam elvártaknál lassabban fut az egyetemi kutatás projektje. Nemzetközi referensként a munkaterv megvalósításán dolgoztam, de kétségtelen, hogy a kapcsolatfelvételeken kívül a fő energiákat a kutatás vette el.

Dobosi Blanka
Két választmányi ülésen vettem részt a hónapban. Emellett rendezvényszervezési referensként az idei Felező Bál utómunkáival foglalkoztam, emellett a Cooltúra Partysorozat keretén belül szerveztünk bulit, a Végzős Hajóval és a Corvinus Egyetemi Napokkal kapcsolatos munkákkal voltam elfoglalva

Dobroczki Ádám
2010 márciusában újult erővel vetettem bele magam a munkába mind a Karon, mind a Campuson, mind pedig az Egyetemen. Az április 13-18. között megrendezendő Kari Napok szervezéséből jócskán kivettem a részem, jelenleg is szervezés alatt áll a diákszervezeti-, pályázat- és állásbörze, a keddi estére Juhász Ádámmal szerveztem egy bulit, folyamatosan részt veszek a rendezvény kommunikációjában és marketingjében Többször ültünk össze páran marketing-ötletelés kapcsán. Úgy tűnik, hogy egy igen színvonalas rendezvény vár ránk.

A karon folyó HalVel-jelentés elkészítéséhez szükséges oktatói egyeztetés során kiosztottuk egymás között az intézeteket, amelyekről majd elkészül a végleges jelentés.
A havi szokásos kommunikációs munkát elláttam, a web2-es kommunikációnk továbbra is népszerű, a rendezvénynaplónk napi szinten frissül.
Részt vettem mindegyik választmányi ülésen, melyen konstruktívan igyekeztem hozzászólni a napirendi pontokhoz. A március 8-i Kari Tanácson sajnos más elfoglaltság miatt nem tudtam részt venni.

Szervezőként segítettem a Dékáni Hivatalt a március 17-i diplomaosztón. Itt az előkészületekben, és a lebonyolításban vettem részt.

A Campuson folyó kevesebb munka során is kivettem a részemet. Az oktatási munkacsoporttal átbeszéltük a TDK-ra vonatkozó várható munkákat, elkészítettük a HalVel reformjára vonatkozó javaslatunkat. A K-kar mintájára a G- és T-karon is elkészül az alapszakok operatív tanterveire vonatkozó javaslatcsomag. Ennek első körében a szakos hallgatók írták le a véleményeiket, illetve elkészült egy statisztika is, amely egy alapvető módszertan lehet a felülvizsgálat során (idegen nyelvű kínálat, módszertani kínálat, szaktárgyi kínálat, stb.).

A rendezvényszervezés során a március 31-i bolond party-n Juhász Zsomborral figyeltünk a beléptetésre, szerencsére minden rendben lezajlott. A rendezvény előzetes kommunikációjában a szokásos csatornákat kezeltem (Facebook, kollégiumi levelezőlista, szöveg megírása), illetve segítettem a szórólapozásban.

A május 4-5-6. között megrendezésre kerülő Corvinus Egyetemi Napok előkészületeiben is nagyüzemben vállalok feladatokat. Tagja vagyok a marketing-csapatnak, a CENTúrában fogok csapatot vinni az egyik kiváló ÖCSI-s kolleginával, illetve Bakonyi Réka vezénylése alatt a Kultúrsátor előkészületeiben is aktívan részt veszek.
A Campus kommunikációját erősítendő folyamatosan karban tartottam a honlapot, a rendezvénynaptárak napi szinten frissültek, a jegyzetfeltöltésben segítettem.
Az évkönyvfotózás utolsó utáni alkalmán több órán keresztül segítette a regisztrációban, a fotózás kommunikációját a szokásos csatornákon keresztül elláttam.

Egyetemi szinten elkezdődött a kommunikációs munka, mely igen sokrétű. A szeptember 1-re elkészülő hallgatói portál koncepcióját elkezdtük kialakítani, az EHÖK honlapjára is ötleteltünk. Elkezdtük a karok web2-es kommunikációjával foglalkozni, a betanítás áprilisban fog megtörténni, így mind a hét karon a T-karéhoz hasonló felületekkel fognak találkozni a hallgatók. Emellett az EHÖK-nek is lesznek hasonló felületei. Az online kommunikáció mellett nagy hangsúlyt fektettünk az EFOTT-on való megjelenésre is, konzultáltam az EFOTT szervezőivel, akik pozitívan értékelték megkeresésemet.

A hónap során egyszer, mint megfigyelő vettem részt az EHÖK ülésén, egy alkalommal pedig Kiss Dávidot helyettesítettem az ülésen szavazati joggal.

A másik két Campus HÖK-eivel való kapcsolat ápolását a Felező Bálokon való részvétellel erősítettem, melyeken mindannyian nagyon jól éreztük magunkat.

Fekete Dávid
2010 márciusában tisztségemből fakadóan elláttam a titkári teendőket, így előkészítettem a választmányi üléseket, jegyzőkönyvet vezettem, az ülésekről beszámolókat készítettem, melyek megjelentek a TTKHÖK online felületein. Márciusban mindhárom választmányi ülésen részt vettem. Intézeti delegáltként folyamatos kapcsolatban állok az intézet munkatársaival, az intézeti titkárokkal; emellett részt vettem a BA-s operatív tantervekkel kapcsolatos egyeztetésen. A Kari Napok rendezvény projekttagjaként részt vettem több ötletelésen, az egyik előadó meghívásában és az esszépályázat kiírásának elkészítésében. Márciusban három alkalommal tartottam fogadóórát.

Juhász Ádám

FELTÖLTÉS ALATT!

Juhász Zsombor

FELTÖLTÉS ALATT!

Kiss Dávid
Az általános elnöki kötelezettségek (kari hallgatók és HÖK képviselete, Kari Tanács-, szenátusi, EHÖK- és Campus Tanács-üléseken való részvétel) mellett 3 választmányi ülést vezettem le a hónapban, sor került a kari szabályzataink véglegesítésére. A legtöbbet a Kari Napok projektvezetőjeként dolgoztam, hetente projektgyűléseket tartottam, folyamatosan konzultáltam a szervezőkkel, egyetemi szervekkel. Intéztem az előadók meghívását, a szükséges helyiségek foglalását, és minden területen besegítettem a munkába.

Lénárt Éva
Ebben a hónapban több EHÖK és választmányi ülés elmaradt, ám a munka nem állt meg a munkacsoportokban és a campus tanácsban sem. Alelnökként helyettesítettem Kiss Dávidot számos esetben. A legtöbbet a kari napok szervezésén dolgoztam, meghívott előadókkal, diákszervezetekkel egyeztetések és az esemény marketingje. A Prágai Tavasz programját szintén ebben a hónapban véglegesítettük.

Diákszervezeti referensként kiírtam a következő diákszervezeti pályázatot 500 ezer forintról. Több megbeszélésem volt a campus igazgató úrral, illetve a költözés kapcsán egyenként leültem a diákszervezeti elnökökkel. A Szolgáltató Non-profit Kft vezetőivel szintén megbeszéléseket folytattam a plakátolás menete és a kvótafelhasználás ügyében.
A dékán úrral szintén többször egyeztettem a Kaukázus Központ létrehozásáról, illetve megalapoztam egy szerződéses kapcsolat létrejöttét egy azeri egyetemmel (az ottani rektorral és egy megbízott hallgatói képviselővel a parlamenti Bologna konferencián való munkám során ismerkedtem meg), melyből leginkább a mi karunk hallgatói profitálhatnak nagyon sokat. Azonban innen már az egyetemi vezetésnek kell lépni, amit többszöri sürgetésem ellenére eddig még nem tettek meg.

Major Csilla
Márciusban a legtöbb munkám az oktatási ügyekkel kapcsolatban volt. A kari illetőségű megkereséseken felül a campus-munkacsoportban a HalVel és a ProUni reformokhoz köthető teendőim voltak, továbbá egy EHÖK-szintű kérés kapcsán egy, a Bologna-folyamatról szóló kiadvány munkálataihoz is hozzájárultam.

A kommunikációs feladatokban továbbra is segítem Dobroczki Ádám munkáját, az EHÖK kommunikációs referensi kinevezése után immár nem csupán kari szintű projektekben, hanem hétkari munkákban is. A Corvinus Offline újságnál szokásos feladataimon felül a legutóbbi szám elkészítésekor egyéb területeken is kipróbálhattam magam, valamint a CEN-különszám koordinálását vállaltam el.

A Társadalomtudományi Kari Napok szervezésében több fronton, de elsősorban intézeti delegáltként tevékenykedem. Ezen felül megtartottam a fogadóóráimat, részt vettem a márciusi Intézeti Tanácson – ahol mind a BA-s, mind az MA-s kéréseket tolmácsoltam az intézet vezetése felé –; valamint a Kari Tanácson, amiről a blogra összefoglalót készítettem.

Marosi Gergely
Most először írok ilyet, úgyhogy ne röhögjetek ki. Nagyon. Na, két választmányin voltam. A mesterszakos gólyatáborral kapcsolatban írtam több mailt, hogy kb. milyen legyen a költségvetés, meg hogy milyen kérdéseket kell tisztázni. Ha véget érnek a Kari Napok visszatérünk rá. Fogadóóra időpontom nincs, de megadtam a papírra a mobilszámom, hogy ha valamelyik hallgató módon mégis tőlem akarna tanácsot, az elérhessen. A CEN-nek vagyok a marketing felelőse, azzal volt már három meeting, meg elkészült plakát, két videó, meg a koncepció.

Méhes Csaba
Márciusban részt vettem két választmányi ülésen és a különböző projektek megbeszélésein, ezen kívül segítettem az évkönyv fotózás körüli teendőkben; plakátoltam, valamint a helyszínen öltöztettem és regisztráltam három alkalommal. A CEN-es kultúrsátor szervezését igyekeztem ötleteimmel segíteni a megbeszéléseken, valamint statisztáltam a CEN-videó forgatásán. A Kari Napok kapcsán a büfés kellékek és az előadók ajándékborainak intézését vállaltam el.

Németh Dóra
Az első kari napok ötletelésen részt vettem, találkoztam Forgács tanár úrral, akivel lefixáltam egyrészt a kari napokon való előadását, másrészt tervezgettünk a komédiás egyesületről is. Meghívtak a Magatartástudományi és komm. intézeti értekezletre, melyen reklámoztam a kari napokat a tanároknak, akárcsak a 12-ére szerveződő intézeti estünket, melyet a készülődő komédiás egyesület segítségével, vagyis immáron másod- és elsőévesekkel együtt csinálunk. Coffline koordinátorságomat tőlem telhető erőbedobással végeztem, írtam sok cikket, persze segítséget is kaptam Évitől, Csillától is. Fogadóóráimat igyekeztem megtartani, nem tudom, ki lett-e már függesztve az időpont.

Németh Gábor
Megbízottként nyomon követtem a kari HÖK munkáját, részt vettem  egy választmányi ülésen. A Diákszervezeti Munkacsoport tagjaként segítettem rendezni a kapcsolódó iratokat, és elláttam a kontakt-feladatokat az MCC-ben. Segítettem az évkönyv-fotózáson öltöztetni és regisztrálni.

Peloc Zita
Februári „HÖK-ös pihenőm” után, márciusban elmondhatom, hogy sikerült újra felvenni a ritmust.

Ebben a hónapban a legtöbbet a Kari Napok szervezésével töltöttem el: ötletelések, találkozók, szervezések, amelynek még nincs vége. Kari kommunikációba is visszatértem, és a web2-es eszközökkel továbbra is példásan működünk tovább. Leginkább háttér munkálatokat, adatlap tisztítást és rendezést végeztem, és a kart dicsőítő linkeket/híreket közzé tettem.

Az időm maradék részét az EHÖK kutatás emésztette fel. Kutatás tervezés és kérdőív megszerkesztése úgy hogy a kutatás nem csak reprezentatív de releváns és érvényes is legyen (arra adjon választ amit kérdeztünk) majd az egyetemi vezetőség előtt. Többszörös megbeszélésen és szakmai konzultáción voltunk Varga Istvánnál.

Intézeti delegáltnak munkájában segítettem, az intézet azon kérésén, hogy a jelenlegi rendszeren „javítsanak” – ehhez kapcsolódott februári tevékenységem is, de az HÖK-től függetlenül. Még belecsöppentem egy Oktatásos feladatba is és a Corvin Offline munkájába is. Utóbbinál fixerkedtem. 

Tóth Bálint
A hónapban igyekeztem aktivizálni magam, azt hiszem a kari napos szervezés keretén belül ez sikerült is. Részt vettem az ötleteléseken, a megbeszéléseken, valamint a választmányi üléseken. Póttagként részt vettem egy kari tanácson is. Emellett, besegítettem az évkönyvfotózáson.

Címkék: beszámoló nyilvánosság hök átláthatóság tkar

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corvinustkar.blog.hu/api/trackback/id/tr311935299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása