Corvinus T-kar HÖK

Érdekel a Corvinus? Érdekelnek a társadalomtudományok? Tudni akarod, hogy mi az a Hallgatói Önkormányzat? Hallgató vagy? Felvételiznél? Érdekel a munkánk? Minden kérdésedre választ kaphatsz itt.



Ha bármilyen kérdésed van, írj egy e-mailt a ttkhok@bcehok.hu e-mail címre! Ha kifejezetten oktatással kapcsolatos kérdésed lenne, azt az oktatas@bcehok.hu e-mail címre küldd, és 1-3 napon belül válaszolni fogunk.



Rendezvénynapló



T-kari csiripek (Twitter)

Címkék

1956 (1) 2010 (2) abszolutórium (1) adó (1) aegee (1) áf (4) africafé (1) aiesec (2) alakuló (1) alapképzés (1) alapszak (3) alaptámogatás (1) állami számvevőszék (1) alma (1) american corner (1) amerika (1) amnesty international (1) ámokfutók (1) andorka rudolf terem (1) animal cannibals (1) árvíz (4) ász (1) átláthatóság (23) aula (4) avatás (1) bajnai gordon (1) balázs (1) baló györgy (1) bce (14) beiratkozás (1) beszámoló (22) bevonó tábor (3) bibó istván szakkollégium (1) bicikli (3) biciklitárolók (1) bkf (1) bme (3) bolognai folyamat (1) bombariadó (1) börze (1) btk (1) budai campus (2) budapest (1) buli (19) cafebabel (1) ccusa (1) celeb kemping (1) cen (1) cens (1) ceu (4) cid (1) civil szervezet (1) ckke (3) common sense society (1) cooltúra (2) corvinus (39) corvinusoffline (1) corvinus informatikus diákkör (1) corvinus szaknyelvi vizsgaközpont (2) covinus (1) cpe (1) csernus imre (1) czuczorkocka (1) debrecen (1) diákjóléti bizottság (3) diákszervezet (25) diákszervezetek (2) diáktanácsadó központ (6) díj (1) diploma (1) diplomata (1) djb (4) doktori iskola (11) drog (1) drogpolitika (1) dr racz józsef (1) dr tálas péter (1) dtk (1) dumaszínház (1) duna (1) dunatv (1) edjb (1) educatio (4) effemine (2) efott (1) egészség (1) egyetem (1) ehök (5) ekb (2) elektronikus index (5) előadás (38) elte (12) energiakontakt (1) energiapolitika (1) ensz (2) ensz modell (2) es (1) esélyegyenlőség (1) esszé (1) és kommunikációelméleti intézet (1) eu (4) európai (1) evk (5) évkönyv (3) evk tavaszi napok (1) e index (4) fekete dávid (1) felező (2) felezőbál (1) felező bál (8) felsőoktatás (3) felsőoktatási (2) felsőoktatási törvény (1) felvételi (9) fesztivál (1) filmvetítés (4) fogadóóra (1) fogasház (1) forgács attila (1) fórum (3) fotó (2) fotókiállítás (1) gender (4) gergios papandreou (1) giro szasz andras (1) gólya (1) gólyák (1) gólyatábor (3) görög ibolya (1) grotius (1) gyakorlat (3) gyakorlati diplomácia társasága (1) gyakornok (3) gyakornoki (2) gydt (1) gyea (1) habilitáció (1) hakösz (3) hallgatói tudományos tanács (2) halvel (1) hik (1) hírek (2) hoa (1) hök (119) honlap (3) höok (4) htjsz (3) htt (1) idegennyelvi oktato es kutato kozpont (1) index (2) india (1) információs est (2) input konferencia (1) interjú (1) intézet (1) intezet (1) iok (1) iroda (1) irodalmi est (1) iszlám (1) jános (1) játékelmélet (1) jegyzet (1) jegyzettámogatás (3) jeszenszky géza (2) józsef (1) kapcsolatok (1) karácsony (1) karácsony gergely (1) kari (1) kari napok (15) kari tanács (4) karrier (1) karrier iroda (2) kártya (1) katasztrófa (1) kek (1) kék pont (1) kérdés (1) kérdőív (5) kérelem (1) kiadó (1) kik (3) kinizsi (1) kirándulás (1) kitekintő (1) kkar (1) kkdk (1) köb (2) kollégium (3) költözés (1) költségvetés (3) komárom (1) komm7 (1) kommunikáció (6) kommunikációs iroda (2) kommunikáció médiatudomány (9) koncz katalin (1) konferencia (14) könyv (1) könyvbemutató (5) könyvtár (7) konzultáció (3) kovács árpád (1) közéleti (1) közgáz (68) közgazdász (1) közgáz campus (2) közgáz keresztény diákkör (2) központi könyvtár (2) központja (1) köztársasági ösztöndíj (2) kreditelhagyási (1) ktb (1) külföldi részképzés támogatása (1) különeljárási (1) kultúra (2) külügy (3) külügyminiszter (1) kutatások (1) kutatóegyetem (1) ladányi jános (1) lakner zoltan (1) lehet mas a politika (1) lemondás (1) lénárt éva (3) lifejune (1) lopás (1) mafe (2) magashegyi underground (1) magatartástudomány (1) magyar (1) magyary zoltán emlékkonferencia (1) magyary zoltán szakkolégium (1) magyary zoltán szakkollégium (1) magyar külügyi intézet (1) magyar public relations szövetség (1) magyar szociológia társaság (1) magyar televízió (1) magyar tudományos akadémia (1) major csilla (2) marketing (1) mátay kata (1) mater (1) mcc (1) media (2) média (2) meghívó (1) meh (1) mentorprogram (1) mesterszak (6) millenáris (1) miskolc (1) mobilitás (1) mobilitas (1) moldova (1) moot (1) move (1) mozi (1) mszt (1) mta (5) mtv (1) műhely (2) nagy beáta (1) napló (1) naptár (1) negotiation (1) nemzetközi (4) nemzetközi iroda (1) nemzetközi kapcsolatok (14) nemzetközi tanulmányok (17) nemzetközi tanulmányok intézet (5) neptun (5) net agora (1) nyár (1) nyelvvizsga (3) nyilatkozat (1) nyíltnap (1) nyílt nap (4) nyilvánosság (19) öcsi (2) okm (1) oktatás (45) oktatáspolitika (1) oktatásszociológiai (1) omaa (1) omd (1) on (1) önkéntesség (1) operatív (1) ősz (1) ösztöndíj (9) otdk (1) pálinkás (1) pálinkás józsef (1) palotanegyed (1) pályázat (15) panasz (1) péter (1) phd (9) phe (1) piackutatás (1) pillar európa klub (1) politikai kommunikáció (1) politikatudomány (14) politikatudományi intézet (7) politológia (14) pólópályázat (1) prága (1) prevenció (1) program (4) projekt (1) pro universitate (1) pte (1) publikáció (1) ráday (2) rajk (1) rektor (1) rektori utasítás (1) rendezvény (133) sage (1) sárosi péter (1) segítség (1) selye (1) service (1) skála coop (1) socialnetwork (1) sport (2) sportfinanszírozás (1) spss (2) szak (1) szakdolgozat (7) szakkollégium (28) szakmai (1) szakmai gyakorlat (3) szakosztálya (1) szavazás (3) sze (1) széchenyi istván egyetem (1) széchenyi istván szakkollégium (12) szegedi tudomány egyetem (1) szemun (1) szenátus (3) szie (1) szimuláció (1) színház (1) szisz (6) szmr (3) szociális ösztöndíj (2) szociálpolitika (2) szociológia (18) szociológiai (1) szociológia és (2) szociológia és társadalompolitikai intézet (5) szocioreggeli (1) szoctám (1) szte (1) szti (1) szünet (1) tanács (1) tanár közgazdásztanár (1) tandíj (1) tandíjkedvezmény (1) tanév időbeosztása (1) tankönyv (1) tanterv (1) tanulmányi ösztöndíj (2) tanulmányok (1) tárgyfelvétel (3) tárgyújrafelvétel (1) társadalomelméleti (1) társadalomelméleti szakkollégium (13) társadalompolitikai intézet (1) társadalomtudományi piknik (1) társadalomtudományok (1) társaság (1) társaság a szabadságjogokért (1) tdk (3) tek (16) téli tábor (1) testnevelés (1) the (1) thomas zittal (1) tisztújítás (1) tkacsa (5) tkar (149) török gábor (3) törvény (1) triptrotting (1) ttk (3) ttkhök (12) ttkhok (1) tuf (2) tvsz (3) t kari dékáni hivatal (1) ufo (1) új épület (1) ülés (3) unavailable (1) unió (1) usa (1) usc (1) utilapu (1) vakáció (1) választások (2) választmányi (20) végzős gyűrű (1) verseny (5) vetélkedő (2) video (2) vizsgaidőszak (2) vodafone (1) vonalkódos (1) vörösiszap (1) wallerstein (2) youth (1) zmne (2) társadalompolitika intézet (1) Címkefelhő

Kommentek

2010 április hónapjában is elkészültek a közéleti ösztöndíjhoz szükséges szöveges beszámolók, amelyeket a szokásos módon adunk közre.

Bakonyi Réka
A hónap első felében nem tudtam sajnos kivenni a részem a feladatokban (bár a CEN miatt még Londonból is telefonálgattam), de április közepétől sok feladatom akadt.

A CEN kultúrsátrának felelőseként a meghívottakkal való egyeztetés, programok kialakítása, megbeszélések szervezése, programfüzetbe való cikkírás sok szervezést igényelt, de emellett nagy és lelkesítő kihívást jelentett.

Emellett a készülő Közgázos évkönyv kivitelezését a két másik kar felelősével vettük kezünkbe. Tárgyaltunk annak kivitelezéséről, belső tartalmáról, ezekhez elkezdtem (segítséggel) a megfelelő tartalmak begyűjtését. Az évkönyv mellett tovább intéztem a végzősgyűrűhöz kapcsolódó állandó feladatokat, illetve beindítottam egy újabb rendelési határidős projektet az ősszel diplomázók gyűrűrendelésére.

Dobroczki Ádám
2010 áprilisában kari szinten leginkább az I. Kari Napok szervezése kötötte le a figyelmemet. A börze szervezése, a logisztikai problémák kezelése, a keddi buli megszervezése, az előadások videofelvételének elkészítése mind hozzám tartozott. Ez utóbbi igen emelte a rendezvény színvonalát, hiszen a kari blogunk látogatottsága soha nem látott magasságokba emelkedett, mintegy 1100-an látogattak el azon a napon a blogunkra, amit nagy sikerként értékelek.

A Kari Napok mellett a szokásos havi teendőimet elláttam, folyamatosan frissítettem a kari blogunkat, a rendezvényeket felkutattam és feltöltöttem velük a rendezvénynaptárunkat. A web2-es kommunikációt is a szokásos szinten tartottam karban.

A Campus-on leginkább most az erőforrások nagy részét a CEN szervezése köti le, amiben én is aktív szerepet vállaltam. A CEN keretein belül leginkább a kultúrsátorral, a CENtúrával és a marketinggel foglalkoztam, emellett a budai és az ÁF-es kollégákkal tartottam a kapcsolatot leginkább a marketing és a jegyárulás tekintetében.

A CEN mellett kisebb részben foglalkoztam honlapunk folyamatos karbantartásával, azaz a szakmai rendezvénynaptár, a kari hírek feltöltése és a jegyzetek adminisztrációja kötötte le az időmet.

Egyetemi szinten kommunikációs referensként a csapattal sokat haladtunk előre más karok web2-es kommunikációjának kiépítésével, emellett az EHÖK-nek és a Corvinus Offline újságnak is elkészültek ezek a felületei. A web2-es felületek mellett Vertetics Ádámmal és Bodnár Krisztiánnal felvázoltuk, hogy nagyjából miként is nézzen majd ki a jövendőbeli corvinusfonline.hu weboldal, melyről május 4-én délelőtt fogunk megbeszélést tartani a programozókkal.

A kommunikáció mellett idén először úgy néz ki, hogy a Corvinus egyetem is megjelenhet a Pécsett megrendezendő EFOTT-on. Ennek kapcsán egy hét alatt tartottam egy találkozót egy nagyon aktív csapattal, megírtuk a szükséges pályázatot, és elkészítettük a rendezvény költségvetését is. Pozitív elbírálás esetén a sátrunkba betérő fesztiválozók minden bizonnyal remek programokon vehetnek majd részt.

Fekete Dávid
2010 áprilisában titkárként előkészítettem az április 20-i választmányi ülést, jegyzőkönyvet vezettem az ott elhangzottakról, az ülésről beszámolót készítettem, mely megjelent a TTKHÖK online felületein.

Intézeti delegáltként folyamatos kapcsolatban állok az intézet munkatársaival, az intézeti titkárokkal; emellett részt vettem az április 7-i intézeti tanácsülésen is. A kapcsolattartás áprilisban a szokásosnál is intenzívebb volt, tekintettel a szakdolgozat-leadás időpontjára, a közelgő MA-felvételire és a záróvizsgákra.

A Kari Napok rendezvény projekttagjaként szervezőként részt vettem a rendezvény előkészületeiben, lebonyolításában.

Juhász Ádám
FELTÖLTÉS ALATT!

Kiss Dávid
Áprilisban, szakdolgozatom írása miatt, sajnos kevesebb munkában tudtam részt venni aktívan, jelentős kivételt ez alól a Kari Napok jelentettek, melynek főszervezője voltam. Az első alkalommal megrendezett programsorozat több mint 800 embert mozgatott meg közvetlenül, az érdeklődőket színvonalas előadások, buli és civil börze várta, emellett igyekeztünk beépíteni diákszervezeteink és kari oktatási egységeink aktuális eseményeit is a kínálatba.

A hónap folyamán természetesen elláttam napi elnöki teendőimet is. Fogadóóráimat megtartottam, és részt vettem az EHÖK két választmányi ülésén. Egyeztettem a Dékáni Hivatallal és a Tanulmányi Osztállyal, és hetente legalább egyszer formális értekezletre került sor a Közgáz Campus HÖK vezetőivel. Ezeken túl, amikor csak lehetett, informálisan is megtárgyaltuk a napi munkával kapcsolatos kérdéseket. Levezettem a kari HÖK Választmányának ülését.

Az Aquaworld Zrt. képviselőjével az élményfürdő hallgatóknak szóló kedvezményes ajánlatairól, és a jövőben esetleg ott tartandó rendezvények lehetőségeiről tárgyaltam. Eleget téve az ELTE BTK HÖK meghívásának, több választmányi tagunkkal tiszteletünket tettük a Bölcsész Napok színvonalas programjain. Ez remek alkalmat jelentett más hallgatói önkormányzatok vezetőivel való találkozásra, tapasztalat-cserére is.

Lénárt Éva
Ebben a hónapban megírtam a szakdolgozatom, számtalan cikket a blogra, Corvin Offline-ba, folyamatosan intéztem a diákszervezetek plakátolási engedélyeit, aktívan részt vettem a TTK Kari Napok szervezésében, a campus tanács aktuális ügyeinek intézésében. Részt vettem más egyetemek programjain is, ahol a szakmai kapcsolatokat építettem. A Nemzetközi Tanulmányok Intézeti ülésen főképp a végzős hallgatók és a külföldi cserediákok érdekében szólaltam fel. Ha kellett, a titkárnőt helyettesítettem, vagy random oktatásisként segítettem a hallgatói panaszok intézésében. Heti rendszerességgel pedig a dékán úrral konzultáltam több futó projektről.

Major Csilla
Az elmúlt hónapban a szokásos feladataimon túl a Kari Napok programjainak előkészületeiben és a lebonyolításban vettem részt. A rendezvény jól sikerült, a visszajelzések alapján nem volt hiábavaló az ebbe ölt energia.
Intézeti delegáltként a szociológia, szociálpolitika, társadalmi tanulmányok szakos hallgatók számára releváns szakmai gyakorlati helyeket nyújtó potenciális munkaadókkal vettem fel a kapcsolatot, valamint kezdeményeztem, hogy a Szociológia és Társadalompolitika Intézet hivatalos honlapján ezen ajánlatok megjelenhessenek, ezáltal folyamatosan frissülő adatbázis jöhessen létre.

Kari oktatási felelősként az alábbi kötelezettségeimnek tettem eleget az elmúlt négy hétben: elkészítettem a kari HalVel-jelentés rám eső részét, melyet eljuttattam a HalVel Bizottság elnökének, folytattam az alapszakos operatív tantervek véleményezésével kapcsolatos munkát (több intézet is kezdeményezett fókuszcsoportos kutatást ebben, vagy legalábbis hasonló a témában, melyek eredményei szándékaim szerint majd be is kerülnek a készülő anyagba); valamint sikeresen újraalakult a Kari Tanulmányi Bizottság, ennek első, „alakuló” ülésén voltam jelen. Az oktatási munkacsoportban két hétre vállaltam hetességet, részt vettem a Campus Oktatási Bizottság ülésén, továbbá elkészítettünk egy hétkari kisokost, ami a jelentősebb, hallgatókat érintő változásokat összegzi.
Részt vettem a Korszerű felsőoktatási pedagógiai módszerek, törekvések című tudományos konferencián, amit a Nemzetközi Felsőoktatási Kutatások Központja szervezett a Magatartástudományi és Kommunikációelméleti Intézettel közösen, és amin sok érdekes előadás mellett ismertettek különféle – máshol már bevált, elsősorban online – módszereket, melyeket adaptálhatónak vélek a már tervezett HÖK-ös szakmai oktatáshoz szükséges előkészületek és megvalósítások szempontjából.

A kommunikációs feladatokat mindhárom (kari, campus és egyetemi) szinten ellátom: továbbra is együtt dolgozom Dobroczki Ádámmal a kari és az EHÖK szinteken, valamint a Közgáz HÖK honlapján admini kötelességeimnek teszek eleget. Részt vettem az első – és eddig egyetlen – campus kommunikációs munkacsoport gyűlésén, ahol több javaslatot is tettem a szervezet külső és belső kommunikációjának javítására; továbbá e hónaptól hivatalosan is átvettem a Corvinus Offline újság campus koordinátori feladatait.
A május 4-6. között megrendezésre kerülő Corvinus Egyetemi Napok szervezésében elsősorban a kommunikáció-marketing csapat feladataiból veszem ki a részem, valamint Juhász Zsomborral a Játéksátor felelősei vagyunk HÖK-részről.

Áprilisban is megtartottam a fogadóóráimat, az irodában sokszor nyitva tartáson kívül is a hallgatók rendelkezésére álltam. Választmányi ülésünkön ismertettem a tanulmányi ösztöndíj számításának változtatására tett javaslatokat, és két EHÖK-ülésen is tiszteletemet tettem ebben a hónapban, utóbbi alkalommal már mint EHÖK-választmányi póttag.

Méhes Csaba
Áprilisban segítettem a Kari Napok catering részének lebonyolításában, a CEN kultúrsátrába több vendéget is sikerült leszerveznem, aktívan részt vettem a megbeszéléseken, ezen kívül részt vettem egy választmányi ülésen, árultam jegyet a CEN-re és szerepeltem a CEN-videóban.

Németh Gábor
Április hónapban a Társadalomtudományi Kari napok lebonyolítása volt az a program, ahol a legtöbbet segédkeztem. Még a kari napok előtt sikerült leszerveznem a Mathias Corvinus Collegium kerekasztal-beszélgetését, majd a három nap során végig jelen voltam, ahol segíteni kellett: standok felállítása, a nyitó fogadás előkészítése, az előadások felügyelete és koordinálása, büfé és természetesen a programsorozat lezárása. Saját kari rendezvényünk után a hónap második felében részt vettem az ELTE Bölcsésznapi rendezvényein is, bepillanthattam az ottani HÖK munkájába. Az említett eseményeken kívül április 20-án a választmányi ülésen is jelen voltam.

Peloc Zita
Áprilisban, mint sok más T-karos a Kari Napok szervezésével és lebonyolításával voltam elfoglalva, így kevés idő maradt más dologra. Április végén mégis sikerült becsatlakozni és elkezdeni a közös munkát az eddigi lelkes hallgató-aktivistákkal, akik a C. épület kerékpár tárolók létesítését sürgetik. Feltérképeztem az összes eddigi megmozdulást, kértünk tanácsot és támogatást a Magyar Kerékpáros klubtól. A munka folytatódik és reményeink szerint jó eredménnyel zárulni fog még májusban.

Címkék: beszámoló nyilvánosság hök átláthatóság tkar

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://corvinustkar.blog.hu/api/trackback/id/tr352021751

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása